قیمت انواع سردخانه لبنیات +دمای نگهداری

09128007182 کارشناس فروش خانم نصری
سردخانه لبنیات
به چند روش می‌توان شیر را برای نگهداری در سردخانه های بالای صفر سرد کرد، متداول ترین روش ها استفاده از خنک کننده های سطحی و استفاده از تانکرهای دارای سرد کننده هستند. برای نگهداری لبنیات در سرخانه به نکات زیر توجه فرمایید.دمای نگهداری لبنیات در سردخانه لبنیات در این صفحه ذکر شده است
اونیور
اونیور

سردخانه لبنیات

دمای سردخانه لبنیات

شیر ، ماست ، دوغ و … از لبنیاتی هستند که آنها را برای مدت کوتاه یا بلند در یخچال های معمولی نگهداریم کنند و به همین علت برای این کار نیاز به سردخانه لبنیات است تا مواد خوراکی را در شرایط و دمای مناسب نگهداری کند.

لبنیات از مواد خوراکی مفید و در عین حال حساس هستند که نمیتوان در یخچال یا سردخانه های معمولی با دما و شرایط معمولی آنها را برای مدتی کوتاه یا بلند نگهداری کرد.
فروشندگانی که مجبور به خرید لبنیات به صورت عمده با مقدار زیاد هستند ، میتوانند برای نگهداری این مواد از سردخانه صنعتی لبنیات که از کاربردی ترین صنایع برودتی است.

انواع سرد خانه لبنیات

سردخانه دنیای لبنیات

  • سرد خانه ثابت و متحرک
  • سردخانه زیر صفر و بالای صفر

انواع روش های نگهداری لبینات در سردخانه

این سردخانه را می توان به صورت سردخانه زیر صفر و بالای صفر و همینطور سردخانه ثابت و متحرک به سفارش مشتری  تولید نمود

  1. نگهداری لبنیات به صورت سرد بالاتر از صفر درجه سانتیگراد
  2. نگهداری لبنیات به صورت یخ زده زیر صفر درجه سانتیگراد

قیمت سردخانه لبنیات

لبنیات در سردخانه چگونه نگهداری می شود؟

تمام فروشندگان شاید بتوانند با یخچال لبنیاتی، محصولات را تا حداکثر ۳ روز میتوانند نگهداری کنند اما برای اینکه بتوانند مدت طولانی لبنیات را نگهداری کنند احتیاج به سردخانه مخصوص لبنیات دارند که دارای دما و شرایط مناسب برای نگهداری بلند مدت محصولات می باشد.

هزینه ساخت سردخانه لبنیات

چند نوع سردخانه لبنیات داریم؟

این نوع سردخانه صنعتی دارای انواع مدل ها و اندازه های مختلفی هستند که هرکدام دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی می باشد. که کاربرد اصلی آنها حفظ کیفیت و سلامت مواد و محصولات خوراکی برای زمان کوتاه یا بلند می باشد.

دمای نگهداری لبنیات در سردخانه

چگونگی گارانتی محصولات برودتی؟

تمامی محصولات دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد که با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به سایت ما با شماره هایی که روی سایت صنایع برودتی اونیور درج شده است تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و همچنین شما می توانید به طور حضوری و غیرحضوری سفارش خود را ثبت کنید و خرید خود را انجام دهید.

دمای نگهداری لبنیات در سردخانه

سردخانه برای لبنیات



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید