نکات مهم پیش از خرید فریزر صندوقی مغازه و منازل

09128007182 کارشناس فروش خانم نصری
نکات مهم پیش از خرید فریزر صندوقی

از آنجایی که فریزر صندوقی برای منازل و مغازه های مختلف تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد، امروز در این مقاله قصد داریم به نکات مهم قبل از خرید فریزرهای صندوقی خانگی و فروشگاهی بپردازیم، بنابراین ادامه مطلب را از دست ندهید...

اونیور
اونیور

فریزر صندوقی اونیور

بستنی هر ساله درآمد بسیار زیادی برای کسب و کارها ایجاد می کند، بنابراین مهم است که بستنی های خوشمزه ی خود را در فریزر صندوقی که برای تجارت شما مناسب تر است، تازه و سرد نگه دارید.برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع یخچال بستنی، به ادامه مطلب مراجعه کنید. حتماً بررسی های نکات قبل از خرید فریزر بستنی را بخوانید.

دمای فریزر برای بستنی

فریزر صندوقی مغازه

یخچال صندوقی شما باید بستنی شما را بین -5 تا -20 درجه فارنهایت نگهداری کند.

انواع یخچال فریزر صندوقی

فریزرخوابیده برای سرویس، نگهداری و تجارت محصولات غذایی، بستنی و خوراکی عالی هستند. بسته به اینکه چه مقدار بستنی، محصولات غذایی خوراکی و غذایی منجمد را می خواهید به فروش برسانید، ممکن است به بیش از یک نوع فریزر صندوقی بدون برفک برای قرار دادن سرویس و نگهداری نیاز داشته باشید. برای مشاهده مزایا و کاربردهای فریز بستنی به ادامه مطلب بروید تا تصمیم بگیرید کدام یک برای مکان شما مناسب است.

خرید فریزر صندوقی

فریزر صندوقی خانگی بدون برفک

قیمت فریزر صندوقی خانگی بدون برفک

از فریرز صندوقی خانگی در منازل ها و مکان های تجاری مختلفی اعم از دفاتر اداری و تجاری، شرکت ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های کوچک استفاده می شود. این فریزر صندوقی کوچک دارای ویژگی های مثبت بسیاری هستند ازجمله، جنس بدنه ی این فریزر از گالوانیزه یا ورق رنگی می باشد، از عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان در ساختار این دستگاه کارشده است که سبب مقاوم بودن دستگاه در تمامی شرایط آب و هوایی کشور است. رده بندی انرژی A که این دستگاه دارد آن را به فریزر کم مصرف خانگی تبدیل کرده است که شما می توانید به خیال راحت از این فریزر استفاده کنید، برای سهولت جابه جایی در زیر این فریزر از چرخ هایی برای جابه جایی استفاده شده است، این فریزر صندوقی خانگی دو درب در ابعاد های 260 لیتر و 300 لیتر تولید می شود که علاوه براینکه اصلا جاگیر نبوده و فصای کمی را اشغال می کند بسیار کاربدی به شمار می آید و محصولات فراوانی را در خود جای میدهد، از دیگر ویژگی های این فریزر خانگی خوابیده، قدرت موتور بالا و ترموستات مکانیکی دستگاه می باشد. همچنین سیستم فریزر صندوقی خانگی به صورتی است که شما هیچ گونه برفکی داخل فریزر خود مشاهده نمی کنید و در واقع این فریزر بدون برفک می باشد اشاره نمود.

فریزر صندوقی خانگی

ابعاد ۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتیمتر
درجه مصرف انرژی A
نوع ترموستات مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع گاز مبرد ۴۰۴
سیستم یخ زدای خودکار
قدرت موتور 1/3 اسب بخار
لیتراژ ۲۶۰ لیتر

فریزر صندوقی مغازه

قیمت فریزر صندوقی

فریزر صندوقی فروشگاهی در لیتراژ‌های متفاوت تولید و عرضه می‌شود. این محصول دارای لیتراژ‌های ۳۰۰، ۴۰۰ و ۶۵۰ قابل ساخت می‌باشند. این محصول دارای بدنه استیل و یا گالوانیزه، سیستم نوفراست و درب شیشه‌ای سکوریت ضدضربه می‌باشد. عایق‌بندی این محصول از نوع تزریقی فوم پلی یورتان، دمای کابین زیر صفر و قدرت موتور ¾ اسب بخار می‌باشد. از این محصول بیشتر در سوپر مارکت و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود شما می‌توانید استیکر مورد نظر خود را بر روی این یخچال بستنی چاپ کنید. این محصول با نام‌های فریزر بستنی، یخچال بستنی و یخچال بستنی میهن نیز بین مردم شناخته می‌شود. انواع فریزر صندوقی  شامل موارد زیر است.

مشخصات فنی فریزر صندوقی

جنس درب

شیشه سکوریت نشکن

عایق‌بندی

تزریق فوم

مصرف انرژی

A

دمای داخلی یخچال

زیر صفر

قدرت موتور

۳/۴ اسب بخار

حجم فریزر

۳۰۰ لیتر

۴۰۰ لیتر

۵۰۰ لیتر

۶۰۰ لیتر

۶۵۰ لیتر

بهترین مارک های فریزر صندوقی چیست؟

 

نکات خرید فریزر صندوقی

نکات مهم پیش از خرید فریزر صندوقی

  1. لیتراژ مورد نظر برای محصولات شما
  2. قیمت مقرون به صرفه
  3. درب های شیشه ای نشکن
  4. بدون برفک بودن یخچال صندوقی
  5. گارانتی و خدمات پس از فروش
  6. تیم پشتیبانی قوی

قیمت فریزر صندوقی درب شیشه ای

از آنجایی که فریزر صندوقی در مدل های مختلف و لیتراژ های گوناگون تولید می شود، شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش شرکت اونیور قیمت فریزر صندوقی را دریافت نمایید، کارشناس فروش برای خرید فریزر صندوقی به شما کمک های شایانی می کنند.

شماره های تماس صنایع برودتی اونیور

 کارشناسان فروش: 09128007182

 دفتر فروش 02177591979



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید