تاپینگ بستنی چیست و چه کاربردی دارد؟

09128007182 کارشناس فروش خانم نصری
تاپینگ بستنی چیست؟

صنایع برودتی اونیور تولید کننده انواع یخچال تاپینگ بستنی می باشد، نمایشگرهای تاپینگ بستنی مشتریان را در کافی شاپ ها، شیرینی فروشی ها یا کیک فروشی ها اغوا می کند در این مقاله قصد داریم به کاربرد و تعریف تاپینگ بستنی بپردازیم با ادامه مطلب همراه باشید.

اونیور
اونیور

یخچال تاپینگ بستنی راه حلی برای هر صاحب کسب و کار بستنی مانند بستنی و آبمیوه فروشی، کافی شاپ و... است. یخچال بستنی با کمپرسور دانفوس کم مصرف برای اطمینان از ثبات دمای موثر در صنایع برودتی اونیور طراحی شده است. همچنین با نورپردازی LED با ماندگاری طولانی ساخته شده است تا ظاهر زیبایی را برای ارائه محصول شما بیافزاید، دید عالی محصول و افزایش فرصت‌ها برای خرید مشتریان را فراهم می‌کند. تاپینگ بستنی در دو نوع تاپینگ بستنی فانتزی و صنعتی تولید می شود که شامل 6 لگن تا 20 لگن یا بن ماری می باشد.

تاپینگ بستنی چیست؟

یخچال تاپینگ بستنی

این نوع یخچال بستنی اسکوپی یک صفحه شیشه ای خمیده و درب عقب دارد، این یخچال برای بستنی فروشی ها یا کافی شاپ ها برای نگهداری و نمایش بستنی ها مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین به آن یخچال تاپینگ ویترینی نیز می گویند که نمایشگری چشم نواز را برای جذب خود ارائه می دهد. مشتریان این فریزر بستنی با یک واحد کندانسور نصب شده در پایین کار می کند که بسیار کارآمد است و با مبرد R404a سازگارمی باشد، که با یک سیستم تبرید ممتاز کار می کند که با مبرد سازگار با محیط زیست R404a سازگار است، دمای ذخیره سازی را تا حد زیادی ثابت و دقیق نگه می دارد، این دستگاه محدوده دمایی بین 18- تا 22- درجه سانتی گراد را حفظ می کند. یک راه حل عالی برای ارائه راندمان بالا و مصرف انرژی کم برای کسب و کار شما می باشد.

دما توسط یک سیستم کنترل الکترونیکی کنترل می شود و روی صفحه نمایش دیجیتال نشان داده می شود. نمای بیرونی و داخلی خیره کننده با فولاد ضد زنگ و لایه ای از مواد فوم پر شده بین صفحات فلزی دارای عایق حرارتی عالی هستند، چندین گزینه رنگی موجود است. درب جلوی منحنی از شیشه مقاوم سکوریت نشکن و زیبا ساخته شده است. گزینه های متعددی برای ظرفیت ها، ابعاد و سبک های مختلف با توجه به نیازها و شرایط کسب و کار شما در شرکت اونیور ساخته شده و به فروش می رسد. این تاپینگ بستنی دارای عملکرد عالی در انجماد و بهره وری انرژی برای ارائه یک راه حل خنک کننده عالی به فروشگاه های بستنی فروشی است.

تاپینگ بستنی

تاپینگ بستنی میوه ای چندین بن ماری دارد که می تواند به طور جداگانه طعم های مختلف بستنی را به نمایش بگذارد. این لگن ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند که دارای خاصیت جلوگیری از خوردگی است تا این دستگاه را با ماندگاری طولانی‌مدت استفاده کند.
این یخچال تاپینگ بستنی دارای درهای شیشه ای کشویی عقب، شیشه های جلو و کناری است که با نمایشگر شفاف و شناسایی ساده اقلام ارائه می شود تا به مشتریان امکان می دهد به سرعت در مورد طعم هایی که سرو می شود تماشا کرده و طعم مورد نظر خود را خریداری کنند.
این یخچال نمایشگر بستنی شامل یک سیستم کنترل دیجیتال برای کارکرد آسان است، شما نه تنها می توانید برق این تجهیزات را روشن یا خاموش کنید، بلکه دما را نیز حفظ کنید، سطوح دما را می توان برای یک شرایط سرو و نگهداری بستنی ایده آل تنظیم کرد.

انواع تاپینگ بستنی چیست؟

قیمت تاپینگ بستنی

  1. تاپینگ بستنی فانتزی

  2. تاپینگ بستنی صنعتی

قیمت تاپینگ بستنی

تاپینگ بستنی از آنجایی که در مدل های مختلفی ساخته شده و به فروش می رسد و دارای قیمت های متغیری هستند به همین دلیل برای بدست آوردن قیمت تاپینگ بستنی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و اقدام به خرید حضوری و آنلاین کنید، لازم به ذکر است که اگر توانایی خرید تاپینگ بستنی نو را ندارید، می توانید برای قیمت تاپینگ بستنی دست دوم اقدام کنید.

یخچال تاپینگ بستنی فانتزی

قیمت یخچال تاپینگ بستنی

مشخصات فنی تاپینگ بستنی فانتزی

جنس بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان

ابعاد (طول*ارتفاع *عرض)
 

6 لگن ۱۲۰*۱۳۰*۶۱ 
9 لکن ۱۲۰*۱۳۰*۶۱ 
10 لگن ۱۰۵*۱۳۵*۹۰
12 لگن ۱۶۰*۱۳۰*۶۱ 
نوع روشنایی LED
ترموستات دیجیتال
نوع شیشه ضدبخار
دمای داخلی زیر صفر
قابلیت نصب استیکر دارد
گارانتی 18 ماه

یخچال تاپینگ بستنی صنعتی

یخچال بستنی اسکوپی 

مشخصات فنی تاپینگ بستنی صنعتی 
تعداد بن ماری 10لگن
12لگن
14لگن
16لگن
18لگن
20 لگن
دارای لوگو                                     CNC
دارای روشنایی                             LED
قدرت کمپرسور 2 اسب
کمپرسورهای کم مصرف  دارد
شیشه دوجداره و ضد بخار دارد


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید