قیمت و هزینه سردخانه صنعتی زیر صفر و بالای صفر

09128007182 کارشناس فروش خانم نصری
سردخانه صنعتی

از سردخانه صنعتی به منظور حفظ ونگهداری محصولات غذایی و آزمایشگاهی و یا تجساد استفاده می شود. شما می توانید انواع سردخانه های صنعتی را از مجموعه اونیور تهیه کنید و یا سفارشی سازی کنید. تمامی سردخانه های تولیدی و ارائه شده در مجموعه ما به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به سراسر کشور ارسال می گردد

اونیور
اونیور

سردخانه صنعتی یا انبار سرد محصولات فاسدشدنی یکی از مهمترین قسمت های زنجیره تامین است. این رابط بین تولیدکنندگان محصولات و حمل و نقل به خرده فروش است. تعدادی از صنایع نیاز به ذخیره سازی سرد محصولات حساس به دما از جمله داروسازی، پزشکی، غذا و نوشیدنی ، معدن و باغبانی دارند. این سردخانه را می توان به صورت سردخانه زیر صفر و بالای صفر و همینطور سردخانه ثابت و متحرک به سفارش مشتری  تولید نمود

هزینه ساخت سردخانه ۱۰۰۰ تنی

به طور کلی سردخانه صنعتی محلی است برای نگهداری و سرد نگهداشتن کالا ها در دامنه دمایی ثابت و حفظ کیفیت محصولات با بهترین شکل فیزیکی و شیمیایی به صورت طولانی مدت. سردخانه های صنعتی به چهار مدل مختلف تقسیم می شوند:

  1. سردخانه های کوچک: سردخانه های کوچک معمولا برای نگهداری گوشت و مرغ و سبزیجات در هتل ها، دانشگاه ها، مراکز تجاری و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سردخانه صنعتی : از این سردخانه ها بیشتر در کارخانه جات مواد غذایی استفاده می شود و حجم زیادی از بار را در طی روز باید در این سردخانه ها سرد سازی شود.
  3. سردخانه ثابت: سردخانه ثابت بر اساس حجم، ساخت نوع کمپرسور  و کندانسور می تواند انواع مختلفی داشته باشد
  4. سردخانه متحرک: سردخانه متحرک دارای دو مدل کانکسی و سردخانه ماشین می باشد. که سردخانه ماشینی بر اساس شاسی ماشین و نوع سردخانه (زیر صفر، بالا صفر) قیمت متفاوتی دارد.

انواع سردخانه صنعتی

سردخانه ثابت

هزینه ساخت سردخانه ۳۰۰۰ تنی

از سردخانه صنعتی می توان برای نگهداری انواع محصولات مانندمحصولات کشاورزی، انواع سبزی و میوه، محصولات پروتئینی، غذایی و همچنین دارویی یا محصولات و کالاهای فاسد شدنی از نظر رطوبت و دما  که به طور مصنوعی تولید می شود در داخل سردخانه ها با بهترین امکانات و دمای محیطی مناسب نگهداری کرد.

سردخانه میوه

در حالت کلی سردخانه ها می توانند دارای سالن های یک مداره به صورت  سردخانه بالای صفر یا سردخانه زیر صفر  باشند و سالن دومداره به صورت بالای صفر و زیر صفر و یا دو منظوره ساخته می شود که این سردخانه های صنعتی در دو حالت ثابت و متحرک تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

 انواع سردخانه

  • سردخانه زیر صفر

  • سردخانه بالای صفر

سردخانه به انگلیسی

سردخانه صنعتی بالای صفر

برای نگهداری از برخی محصولات مانند محصولات دارویی و خوارکی که دمای زیر صفر باعث از بین رفتن بافت شیمیایی و فیزیکی در محصول می شود و همچنین  محصولاتی که باید در دمای خاصی نگهداری شوند می توانید از سردخانه استفاده کنید. دمای سردخانه ها بین مثبت یک درجه تا مثبت پانزده درجه سانتی گراد می باشد و معمولا از سردخانه بالا صفر برای نگهداری از محصولات در مدت زمان کوتاه می باشد البته لازم به ذکر است که محصولاتی از جمله انواع میوه و سبزیجات را باید در این نوع سردخانه نگهداری کرد زیرا به نقطه انجماد نرسد و محصولات باکیفیت حفظ شوند، در این سردخانه‌ صنعتی بالای صفر معمولا پروتکل مشخصی تعیین شده و محصولات تحت شرایطی خاص در سردخانه حفظ می شود در سردخانه ها محصولات کم کم و به تدریج وارد سردخانه شده و پس از چند روز از سردخانه خارج می شود مدت زمان نگهداری از محصولاتی مانند محصولات لبنی، گل وگیاه، صیفی جات در سردخانه کوتاه مدت تا ۱۵ روز می باشد سردخانه‌های بلندمدت که بیشتر در انباره‌های تجاری به نام سردخانه‌ های عمومی ایجاد می‌شود.

قیمت سردخانه

سردخانه صنعتی زیر صفر

سردخانه زیر صفر به نام سردخانه انجماد نیز شناخته می شود که برای نگهداری از محصولاتی مانند گوشت منجمد، مرغ منجمد، ماهی منجمد، سبزیجات منجمد و صیفی‌جات استفاده شود. دامنه دمایی این محصول بین 0 تا 23- درجه سانتی گراد می باشد.

ساخت سردخانه

سردخانه متحرک

سردخانه متحرک مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی می باشد که به صورت سردخانه دومداره و سردخانه زیر صفر و بالای صفر به صورت کانکسی و یخچال ماشین تولید می شود. در سردخانه متحرک از گاز فریون استفاده می شود سیستم سردخانه ثابت با سیستم سردخانه متحرک متفاوت می باشد.طریقه چیدن بسته های مواد غذایی باید طوری باشد که برودت بین بسته های مواد غذایی به صورت یکنواخت انتقال داده شود . سردخانه ها مكان ها يا اتاقك هاي ساكن يا سياري براي نگهداري مواد غذايي هستند كه مكانيزم آن ها مشابه يخچال مي باشد. مكانيزم سردخانه، بطور كلي تشكيل شده است از موتور، كمپرسور، كندانسور، شير انبساط، اواپراتور، دمنده (فن) و لوله هاي ارتباطي می باشد.یکی از مواردی که می توان نسبت به آن سرد خانه ها را با یکدیگر مقایسه کرد امکان جابجایی سردخانه پس از نصب اولیه آن می باشد که در زمان خرید سردخانه باید به این امر اهمیت ویژه داد شود. سردخانه متحرک نوعی از سردخانه می باشد که امکان جابجایی را دارد. سردخانه های متحرک در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شوند که شرکت اونیور بسته به نیاز شما میتوانند یک سردخانه متحرک با ابعاد و مشخصات دلخواه خود سفارش دهید.کل بدنه ی سردخانه متحرک از ساندویچ پانل و به صورت مجزا ساخته می شود و در صورت نیاز به جابه جایی، این قطعات از هم باز و در محل جدید نصب می گردند.

هزینه اجاره سردخانه

سردخانه ثابت

سردخانه ثبت از دیگر مدل های سردخانه صنعتی می باشد که به صورت مجرا از هم ساخته می شود و شما هیچ محدودیتی برای ظرفیت این محصول ندارید. برای خرید این محصول باید ابتدا محل احداث سردخانه را از پیش آماده کرد که به آن عایق بندی اولیه می گویند که با بتن ریزی انجام می شود.

طرح توجیهی سردخانه 500 تنی

هزینه اجاره سردخانه صنعتی

سردخانه زیر صفرو بالای صفر

اجزا سردخانه صنعتی

کمپرسور سردخانه

  • کندانسور و اواپراتور

انتخاب کندانسور و اواپراتور سردخانه بسته به فاکتور و عوامل مختلفی دارد و شما پس از انتخاب دیگر فاکتور های سردخانه می توانید با کمک مشاوران و متخصصان مجموعه با هماهنگی با دیگر تجهیزات نوع کندانسور و اواپراتور را انتخاب کنید.

  • کمپرسور 

برای انتخاب کمپرسور سردخانه مانند کندانسور باید یه عوامل مختلفی همچون نیاز و طراحی سردخانه توجه داشت.

  • درب سردخانه 

درب سردخانه یکی از مواردی است که باید در انتخاب آن دقت زیادی داشت. بایستی درب سردخانه هماهنگی کامل با وسعت سالن و وسایل نقلیه حمل بار مانند لیفتراک و ریچتراک داشته باشد.

  • عایق بندی سردخانه 

عایق بندی سردخانه یکی از مهم ترین فاکتور های تولید هر سردخانه ای محسوب می شودو تمامی سردخانه ها و محصولات تولید مجموعه ما با گاز فوم پلی یورتان به صورت تزریقی عایق بندی می شوند و سردخانه های ثابت مجموعه با بتن ریزی و پیش ساخت ساخته می شود تا هدر رفت انرژی را به حداقل میزان ممکن برساند.

  • تابلو برق

برای کنترل و تنظیم سرمای سردخانه از تابلو برق استفاده می‌شود و هر چه تابلو برق سردخانه امکانات بیشتری داشته باشد، بهتر می‌توان یک سردخانه را مدیریت کرد.

قیمت سردخانه صنعتی

سردخانه صنعتی

در ساخت و طراحی سردخانه عوامل زیادی موثر می باشد که از جمله این مواد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع کمپرسور و بند اواپراتور
  • دامنه دمایی محصول
  • ابعاد و نوع سردخانه صنعتی
  • نوع ساندویچ پنل
  • نوع برق مصرفی و تابلو برق
  • تجهیزات کنترلگر

صنایع برودتی اونیور دارای ۲۵ سال سابقه کار در زمینه تولید تجهیزات صنعتی می باشد.صنایع برودتی اونیور انواع سرد خانه ثابت و متحرک می سازد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت انواع سردخانه صنعتی با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.


  • قیمت سردخانه صنعتی چقدر است؟

    سردخانه صنعتی در ابعاد و مدل های مختلفی تولید می شوند که دارای قیمت های متغیری هستند برای بدست آوردن قیمت بروز با کارشناس فروش شرکت اونیور تماس بگیرید.

  • اجزای سردخانه صنعتی چیست؟

    • کمپرسور
    • کندانسور
    • شیر انبساط
    • اواپراتور
  • متریال سردخانه صنعتی چیست؟

    این دستگاه دارای متریال یخچال و فریزر ضد زنگ 304 می باشد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید