خرید سردخانه خرما با قیمت مناسب

09128007182 کارشناس فروش خانم نصری
سردخانه خرما

ایران از لحاظ تولید و همچنین مصرف خرما رتبه بالایی را داراست، به همین دلیل خرما نمی تواند در زیر نور آفتاب دوام زیادی بیاورد به همین دلیل برای نگهداری طولانی مدت خرما و مصرف آن در طول سال نیاز به یک سردخانه خرما جهت نگهداری آن داریم.

اونیور
اونیور

سردخانه خرما چه کاربردی دارد؟

قیمت سردخانه خرما

خرما یکی از میوه هایی است که برای نگهداری بلند مدت آن باید در سردخانه خرما نگهداری شود. بهترین دما برای نگهداری خرما در سردخانه از دمای منفی پنج درجه سانتی گراد تا مثبت پنج درجه سانتی گراد است. دمای زیر منفی ۵ درجه باعث می‌شود تا خرما دچار یخ زدگی شود و دمای بالای مثبت پنج، سبب گندیدگی خرما می شود، پس رنج دمایی نگهداری خرما بسیار مهم می باشد. این سردخانه را می توان به صورت سردخانه زیر صفر و بالای صفر و همینطور سردخانه ثابت و متحرک به سفارش مشتری  تولید نمود. 

سردخانه خرما

برای نگهداری خرما و  برخی محصولات که دمای زیر صفر و یا ثابت نیاز دارند از سردخانه استفاده می شود. استفاده از سردخانه برای نگهداری مواد غذایی و همچنین برای حفظ بهترین حالت فیزیکی و طعم این محصولات باید در دمای خاصی نگهداری شوند. دمای سردخانه خرما بین مثبت 1 تا 15- سانتی گراد می باشد. در این سردخانه‌ صنعتی بالای صفر معمولا پروتکل مشخصی تعیین شده و محصولات تحت شرایطی خاص در سردخانه حفظ می شود در سردخانه ها محصولات کم کم و به تدریج وارد سردخانه شده و پس از چند روز از سردخانه خارج می شود. 

دمای مناسب برای نگهداری خرما در سردخانه

احداث سردخانه خرما

خرما را در سردخانه به صورت بلند مدت و کوتاه مدت می توان نگهداری کرد. شما می توانید خرما را در مدت زمانی 3 تا 1 ال نگهداری کنید. برای نگهداری خرما برای مدت زمانی سه ماه و کمتر دامنه دمایی بین 0 تا 5 درجه مناسب است. برای نگهداری به مدت 6 ماه دمای 3- درجه سانتی‌گراد  مناسب است و برای نگهداری بیشتر باید از سردخانه های منفی 15 درجه سانتی گراد استفادهکنید.   

قیمت (هزینه) سردخانه خرما چقدر است؟

دمای سردخانه خرما

قیمت سردخانه نسبت به متراژ آن و دمای تعیین کننده آن که توسط کمپرسور های پرقدرت تامین می شود، مشخص می گردد. شما می توانید برای استعلام قیمت ها با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

ابعاد  شما باید ابعاد سردخانه خرما خود را (طول*عرض*ارتفاع) را برای تعیین قیمت مشخص کنید
دما دمای مورد نظر برای نگهداری مواد غذایی یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب کندانسور، اواپراتور و کمپرسور می باشد.
محل احداث محل احداث سردخانه و میزان پیش آماده سازی را باید از قبل تعیین کنید.
درب سردخانه درب سردخانه به صورت تسمه مهر و موم و عایق بندی و ساندویچ پنل در تعیین قیمت سردخانه تاثیر گذار است.
تابلو برق تابلو برق و نوع برق مصرفی  برای کنترل و تنظیم دمای سردخانه حیاتی است.
ظرفیت ظرفیت و میزان برودت و بار دریافتی در طی روز و حجم ورودی و خروجی

ساخت سردخانه خرما

گردش هوای سردخانه چگونه است؟

سردخانه خرما

در یک سردخانه برای نگهداری مواد غذایی مهم ترین بخش گردش هوای مناسب درون آن است. سوله شما باید دارای تهویه هوای مناسب باشد تا مانع از جلوگیری از آسیب جدی به مواد غذایی شود. سرما باید در بین تمام قفسه ها و پالت ها به صورت یکنواخت در حال گردش باشد تا یک دمای پایدار در تمام قسمت های سردخانه ایجاد شود. همچنین یکی از نکات مهم بررسی رطوبت سردخانه است که برای نگهداری خرما باید بین ۱۰ تا ۱۵ درصد باشد و اگر رطوبت سوله بالا یا پایین تر باشد ابتدا باید رطوبت داخل سوله را تنظیم کرد و سپس خرماها را درون آن قرار داد.

عوامل موثر در کارکرد سردخانه چیست؟

دمای نگهداری سردخانه خرما

دما

سیستم سرمایشی محصول باید به گونه‌ای باشد که بتواند بصورت یکنواخت تمام سردخانه را سرد کند تا محصولات فاسد نشوند.

زمان

زمان از دو لحاظ اهمیت زیادی دارد اول اینکه مدت زمان رسیدن صفر تا صد سرمایشی درون دستگاه چقدر است و هر چقدر این زمان کمتر باشد بهتر است، و دومین مورد این است که محصول چقدر نیاز دارد تا پیش از ارسال در سردخانه قرار گیرد.

چیدمان

نوع چیدمان خرما در سردخانه بسیار حائز اهمیت است، هنگام چیدمان باید مراقب باشیم تا آسیبی به محصول وارد نشود و بعلاوه به گونه ای چیده شوند تا سرما در میان محصولات به راحتی به گردش در بیاید و به صورت یکسان همه محصولات را خنک کند.

مشخصات فنی سردخانه خرما

کمپرسور سردخانه خرما

  • کندانسور و اواپراتور

انتخاب کندانسور و اواپراتور سردخانه خرما بسته به فاکتور و عوامل مختلفی دارد و شما پس از انتخاب دیگر فاکتور های سردخانه می توانید با کمک مشاوران و متخصصان مجموعه با هماهنگی با دیگر تجهیزات نوع کندانسور و اواپراتور را انتخاب کنید.

  • کمپرسور 

برای انتخاب کمپرسور سردخانه مانند کندانسور باید یه عوامل مختلفی همچون نیاز و طراحی سردخانه توجه داشت.

  • درب سردخانه 

درب سردخانه خرما یکی از مواردی است که باید در انتخاب آن دقت زیادی داشت. بایستی درب سردخانه هماهنگی کامل با وسعت سالن و وسایل نقلیه حمل بار مانند لیفتراک و ریچتراک داشته باشد.

  • عایق بندی سردخانه 

عایق بندی سردخانه یکی از مهم ترین فاکتور های تولید هر سردخانه ای محسوب می شودو تمامی سردخانه ها و محصولات تولید مجموعه ما با گاز فوم پلی یورتان به صورت تزریقی عایق بندی می شوند و سردخانه های ثابت مجموعه با بتن ریزی و پیش ساخت ساخته می شود تا هدر رفت انرژی را به حداقل میزان ممکن برساند.

  • تابلو برق

برای کنترل و تنظیم سرمای سردخانه خرما از تابلو برق استفاده می‌شود و هر چه تابلو برق سردخانه امکانات بیشتری داشته باشد، بهتر می‌توان یک سردخانه را مدیریت کرد.

نحوه ثبت سفارش چگونه است؟

مشتریان عزیز می توانید با شماره های درج شده بر روی سایت تماس بگیرید، کارشناسان فروش ما از ساعت (9 الی 21) جهت مشاوره خرید آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. شما می توانید خرید خود را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام دهید.

قیمت سردخانه خرما

این محصول چند ماه گارانتی دارد

تمام محصولات صنایع برودتی اونیور دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. این مجموعه آماده خدمات رسانی در تمامی شهر های ایران می باشد.


  • قیمت سردخانه خرما چه قدر است؟

    قیمت سردخانه بسته به ابعاد نوع سردخانه (کوتاه مدت و بلند مدت) میزان ورودی بار تعیین می گردد.

  • دمای سردخانه خرما چه قدر است؟

    دما سردخانه خرما بسته به نوع سردخانه ومدت زمان نگهداری متفاوت است.

  • طراحی و ساخت سردخانه خرما چه گونه است؟

    ساخت و طراحی سردخانه خرما بسته به ابعاد، مکان مورد نظر، نوع عایق بندی و دامنه دمایی به صورت تخصصی طراحی می شود.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • ناصر عزت ابادی
    سلام یخچال صنعتی میخواهم اگر تماس بگیرید ممنون میشوم
تماس بگیرید