قیمت یخچال کوچک برای اتاق خواب

09128007182 کارشناس فروش خانم نصری
یخچال کوچک برای اتاق خواب

یخچال کوچک برای اتاق خواب یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط صنایع برودتی اونیور می باشد که این یخچال هتلی می توانید در مدل های مختلف و ابعاد های گوناگون خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن قیمت یخچال کوچک برای اتاق خواب ادامه مطلب را از دست ندهید.

اونیور
اونیور

یخچال کوچک برای اتاق خواب یکی از تجهیزاتی است که در هتل ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در هر اتاقی در هتل ها، منازل، شرکت، اداره و مسافر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. وجود یخچال مینی بار در اتاق های خود در هر زمان نیز باعث رضایت مشتریان هتل ها می شود. به این دلیل، صنایع برودتی اونیور که در زمینه تولید و فروش تجهیزات صنعتی فعالیت می کند، دارای طیف وسیعی از محصولات در مدل های یخچال کوچک هتلی نیز می باشد. جدای از این، این محصولات نه تنها در هتل ها، بلکه در منازل، محل کار، موسسات و سازمان های مختلف و خلاصه در هر مکانی که مساحت کوچک و ظرفیت فضای محدودی وجود دارد، قابل استفاده می باشد.

یخچال اتاق خواب رنگی

یخچال ایستاده که جزو وسایل و لوازم خانگی می باشد که نقش مهمی در نگهداری مواد غذایی در شرایط مناسب دارد. مدل های یخچال زیادی با توجه به زمینه های کاربری آنها دارای ویژگی های متفاوتی هستند. شما می توانید از بین مدل های مختلف یخچال های کوچک، دستگاه متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. مدل‌های اجناس سفید با تولید راه‌حل‌های مناسب برای نیازهای اولیه در خانه، زندگی را آسان‌تر می‌کنند. مدل های یخچال ارائه شده توسط شرکت اونیور برای فروش با سیستم های خنک کننده سطح بالا برای ایمنی مواد غذایی کار می کنند. با دو بخش مختلف یخچال و فریزر طراحی شده است. بخش فریزر معمولاً با استفاده از فناوری نوفراست کار می کند. فناوری No Frost رطوبت هوای داخل خانه را تحت کنترل نگه می دارد. به این ترتیب یخ ایجاد نمی شود. محصولات با وجود تمام فناوری هایشان، به مصرف انرژی نیز توجه زیادی دارند. یخچال‌های رده انرژی A+ در میان لوازم الکترونیکی که بالاترین صرفه‌جویی در مصرف انرژی را ارائه می‌دهند، رتبه اول را دارند.

قیمت یخچال کوچک

مدل های یخچال مینی بار با توجه به مناطق مورد استفاده، دیدگاه های شخصی و نیازها در مدل های مختلفی تولید می شوند. این محصولات که برای مصارف مختلف طراحی شده اند را می توان با شیشه نیز ترجیح داد. مدل های یخچال مینی بار درب شیشه ای از نوع هتلی با درب گالوانیزه نیز جلب توجه می کند. مینی بارهای Ism که عموما در فضاهای کوچک استفاده می شوند در رنگ های مختلفی مانند مشکی، سفید و خاکستری تولید می شوند. از این نظر می توان آنها را با توجه به دکوراسیون منطقه ای که در آن قرار دارند انتخاب و تطبیق داد. ظرفیت های داخلی آنها ممکن است بر اساس سطح نیاز متفاوت باشد. مدل های شیشه ای را می توان برای کسانی ترجیح داد که می خواهند فضای داخلی را به وضوح ببینند.

خصوصیات یخچال کوچک

  1. یخچال ها را دور از منابع گرمایی مانند نور خورشید، اجاق گاز و فر قرار دهید
  2. قبل از قرار دادن غذای پخته شده صبر کنید تا خنک شود
  3. در را مکرر باز نکنید
  4. انواع یخچال در طرح های مختلف
  5. به کار گیری LED در داخل یخچال 
  6. قابل جابه جایی بودن طبقات 
  7. شیشه ای بودن درب ها برای سهولت کاربر 
  8. مگنتی بودن درب ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی

یخچال کوچک برای اتاق خواب

قیمت یخچال کوچک مینی بار چقدر است؟

یخچال ویترینی که با توجه به مدل‌ها و کاربردهای مختلف دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند، ممکن است از نظر قیمت متفاوت باشند. قیمت یخچال کوچک مینی بار که با توجه به مدل و ویژگی های محصول تعیین می شود، توسط شرکت ما به راحت ترین و مقرون به صرفه ترین شکل ایجاد می شود. اگر می خواهید در مورد قیمت مینی ایده ای داشته باشید، می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید. برای خرید عمده شما تخفیف های اضافی در نظر گرفته شده است.

انواع یخچال اتاق خواب

  • یخچال کوچک 3 فوت

قیمت یخچال کوچک 3 فوت

مشخصات یخچال مینی 3 فوت
ابعاد 57*46*40 سانتی متر       
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
برند موتور سابکول

قیمت یخچال کوچک 5 فوت

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت
جنس بدنه        گالوانیزه              
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5

قیمت یخچال کوچک 7 فوت

مشخصات فنی یخچال مینی 7 فوت
جنس بدنه           گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان   
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

قیمت یخچال اتاق خواب 9 فوت

مشخصات فنی یخچال 9 فوت
ابعاد

طول 55، عرض 55، ارتفاع 126

عایق بندی تزریق فوم
چرخ جهت جابجایی دارد
جنس بدنه گالوانیزه
نوع درب مگنتی

یخچال اتاق خواب

یخچال اتاق خواب دیجیکالا

یخچال اتاق خواب شیشه ای

یخچال اتاق خواب شیشه ای

یخچال اتاق خواب کوچک

یخچال کوچک دیجی کالا



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • مینی یخچال خاویار ساز در ایران
    hello im from Armenia i need mini fridge -7 for caviar,glass door,black inside and out side size aproximetly33x33x42
    • مدیر سایت

       Hello dear friend, call  09128007182 to order

تماس بگیرید